onsdag 2 september 2009

Norge

Jag och älsklingen for till Norge helgen som var. Dels för att vi inte haft någon semester i sommar tillsammans och dels för att jag fyllde år:)
Vi åkte Nabotåget dit och hem och jag satt bara och var imponerad av naturen. Älsklingen försökte läsa lite men det gick nog inte så bra när jag hela tiden buffade på han och ville han skulle titta ut:P
Trondheim var en otroligt mysig stad med en massa gamla historiska byggnader blandade med moderna. Enda nackdelen var att det var så förbannat dyrt! Ex. lösviktgodis ca 15 NOK/hg som är ca 18 svenska kronor.
Men åt gjorde vi ändå, är det semester så är det. Men någon shopping blev det inte.
Här är lite bilder: Tornet är en tv-mast som har en restaurang som snurrar. Där åt vi middag på min födelsedag. Helt otrolig utsikt även om jag blev lite snurrig. Sen en bild på Mats när vi äter på Peppes pizza. Nere till höger är vårat hotell som skitfint! Å sen lite fina bilder på omgivningen.


6 kommentarer:

Lina Johansson sa...

oh gud se fint det verkade men gud se dyrt godis, huvva! sånt gillas icket!

Jao det känns väll sådär att börja plugga igen, det är lite roligt att lixom få sätta igång trivs i skolan men det är tråkigt att inte få ha degiga dagar längre, utan det är saker som ska göras hela tin. Men men!

Åh, är det kul då å jobba med barnen? är det nån som har varit rädd och vägrat öppna munnen? :P thihi! Min lillasyster bet sin tandläkare en gång :
kram!

Lina Johansson sa...

hihi kan tänka mig att det är lite olika, men du ger dem väll en leksak va? haha! jag älskade de där leksakerna :P

Lina Johansson sa...

haha förstår det! jag skulle typ varit en av dem :P

sandra sa...

Du får hoppa ner i resväskan om du vill ;) 15 dagar blir vi där så de ska bli riktigt nice! :) Hur är de me dig nu förtiden och bor du i Östersund nu eller?

Helena sa...

Tackar så mycket =) Hoppas allt är bra med er =)?

Lina Johansson sa...

ja det måste du göra, var riktigt mysigt! :) har lagt upp en bild nu på dig och natta :D

OOH okej. måste kolla upp det dära! Gratisprover å sånt är ju alltid nice ;)

kram!